Monikanavainen myynti ja asiakaspalveluLaajuus (5 op)
Tunnus: LL10011
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Hanna Vienonen
Osaamistavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ajoitus
17.03.2025 - 11.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
-
LLAS24Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2024
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.
Oppimateriaalit
Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu podcasteja opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.
Opetusmenetelmät
Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ajoitus
10.03.2025 - 04.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
-
LLNS24Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2024
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä.
Luennot ja harjoitukset toteutetaan kampuksella lähitapaamisissa.
Oppimateriaalit
Opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu myyntiin, asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen liittyviä podcasteja työelämän edustajien kanssa.
Lisäksi opintojakson Moodle-oppimisalustalla on muuta aineistoa aiheisiin liittyen.
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla käydään läpi myynnin ja asiakaspalvelujen perusteet ja kanavat.
Yhteiset luennot ja ryhmäkohtaiset harjoitukset muodostavat monipuolisen kokonaisuuden.
Tehtäviä tehdään yksilönä ja ryhmässä, lisäksi on yksilökohtainen tentti. Suosittu soittorynnäkkö toteutetaan myös tänä vuonna.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
11.03.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
-
LLAS23Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2023
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.
Oppimateriaalit
Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu podcasteja opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.
Opetusmenetelmät
Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
26.02.2024 - 19.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
-
LLNS23Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2023
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Opintojakso käynnistetään viikolla 41 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä.
Luennot ja harjoitukset toteutetaan kampuksella lähitapaamisissa.
Oppimateriaalit
Opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu myyntiin, asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen liittyviä podcasteja työelämän edustajien kanssa.
Lisäksi opintojakson Moodle-oppimisalustalla on muuta aineistoa aiheisiin liittyen.
Opetusmenetelmät
Opintojaksolla käydään läpi myynnin ja asiakaspalvelujen perusteet ja kanavat.
Yhteiset luennot ja ryhmäkohtaiset harjoitukset muodostavat monipuolisen kokonaisuuden.
Tehtäviä tehdään yksilönä ja ryhmässä, lisäksi on tentti/kokoava ryhmätehtävä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
13.03.2023 - 28.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
LLNS22Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Lähitapaamiset Karelia-ammattikorkeakoulun Wärtsilän kampuksella ja etätapaamiset Moodle-ympäristön Collaboration-alustalla työjärjestyksen mukaisesti.
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.
Opintojakso sisältää lähiopetusta ja etäopetusta, yksilö- ja ryhmätehtäviä.
Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojaksolla noudatamme Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteeristöä, tarkempi esitellään opintojaksolla.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
13.03.2023 - 28.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
LLAS22Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2022
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.
Hyödynnämme opintojaksossa verkkopedagogiikkaa sekä opintojakson aikana järjestetään Moodle-oppimisympäristön Collaborate-alustalla muutama tapaaminen. Opintojakson verkkopedagogiikka mahdollistaa opiskelijalle itsenäiseen opiskeluun aikaan ja paikkaan sitomattomasti.
Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojaksolla noudatamme Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteeristöä, tarkempi esitellään opintojaksolla.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.