Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalveluLaajuus (5 op)

Tunnus: LL10011

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Hanna Vienonen

Osaamistavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2024 - 31.10.2024

Ajoitus

17.03.2025 - 11.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Vienonen
Vastuuopettaja

Hanna Vienonen

Ryhmät
  • LLAS24
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2024

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.

Oppimateriaalit

Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu podcasteja opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.

Opetusmenetelmät

Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2024 - 31.10.2024

Ajoitus

10.03.2025 - 04.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Vienonen
Vastuuopettaja

Hanna Vienonen

Ryhmät
  • LLNS24
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2024

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä.

Luennot ja harjoitukset toteutetaan kampuksella lähitapaamisissa.

Oppimateriaalit

Opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu myyntiin, asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen liittyviä podcasteja työelämän edustajien kanssa.
Lisäksi opintojakson Moodle-oppimisalustalla on muuta aineistoa aiheisiin liittyen.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla käydään läpi myynnin ja asiakaspalvelujen perusteet ja kanavat.
Yhteiset luennot ja ryhmäkohtaiset harjoitukset muodostavat monipuolisen kokonaisuuden.
Tehtäviä tehdään yksilönä ja ryhmässä, lisäksi on yksilökohtainen tentti. Suosittu soittorynnäkkö toteutetaan myös tänä vuonna.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2023 - 31.10.2023

Ajoitus

11.03.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Vienonen
Vastuuopettaja

Hanna Vienonen

Ryhmät
  • LLAS23
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2023

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.

Oppimateriaalit

Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu podcasteja opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.

Opetusmenetelmät

Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2023 - 31.10.2023

Ajoitus

26.02.2024 - 19.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Vienonen
Vastuuopettaja

Hanna Vienonen

Ryhmät
  • LLNS23
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2023

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 41 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä.

Luennot ja harjoitukset toteutetaan kampuksella lähitapaamisissa.

Oppimateriaalit

Opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu myyntiin, asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen liittyviä podcasteja työelämän edustajien kanssa.
Lisäksi opintojakson Moodle-oppimisalustalla on muuta aineistoa aiheisiin liittyen.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla käydään läpi myynnin ja asiakaspalvelujen perusteet ja kanavat.
Yhteiset luennot ja ryhmäkohtaiset harjoitukset muodostavat monipuolisen kokonaisuuden.
Tehtäviä tehdään yksilönä ja ryhmässä, lisäksi on tentti/kokoava ryhmätehtävä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

13.03.2023 - 28.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 90

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Lotta Lilja
  • Hanna Vienonen
Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät
  • LLNS22
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Lähitapaamiset Karelia-ammattikorkeakoulun Wärtsilän kampuksella ja etätapaamiset Moodle-ympäristön Collaboration-alustalla työjärjestyksen mukaisesti.

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.

Opetusmenetelmät

Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.

Opintojakso sisältää lähiopetusta ja etäopetusta, yksilö- ja ryhmätehtäviä.

Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojaksolla noudatamme Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteeristöä, tarkempi esitellään opintojaksolla.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.

Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

13.03.2023 - 28.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

20 - 50

Koulutus
  • Liiketalouden koulutus
Opettaja
  • Hanna Vienonen
Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät
  • LLAS22
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2022

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.

Opetusmenetelmät

Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.

Hyödynnämme opintojaksossa verkkopedagogiikkaa sekä opintojakson aikana järjestetään Moodle-oppimisympäristön Collaborate-alustalla muutama tapaaminen. Opintojakson verkkopedagogiikka mahdollistaa opiskelijalle itsenäiseen opiskeluun aikaan ja paikkaan sitomattomasti.

Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojaksolla noudatamme Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteeristöä, tarkempi esitellään opintojaksolla.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.