Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: LL10011-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ajoitus
13.03.2023 - 28.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Lotta Lilja
- Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
-
LLNS22Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Lähitapaamiset Karelia-ammattikorkeakoulun Wärtsilän kampuksella ja etätapaamiset Moodle-ympäristön Collaboration-alustalla työjärjestyksen mukaisesti.
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.
Opintojakso sisältää lähiopetusta ja etäopetusta, yksilö- ja ryhmätehtäviä.
Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojaksolla noudatamme Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteeristöä, tarkempi esitellään opintojaksolla.
Lisätiedot
Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.