Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.03.2024 - 31.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
LLAS23
Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2023
Opintojakso
LL10011

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.

Oppimateriaalit

Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu podcasteja opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.

Opetusmenetelmät

Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Siirry alkuun