Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: LL10011-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2023 - 31.10.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 11.03.2024 - 31.05.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 90
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Hanna Vienonen
- Vastuuopettaja
- Hanna Vienonen
- Ryhmät
-
LLAS23Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2023
- Opintojakso
- LL10011
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä. Tapaamiset ovat kampuksella tai Moodle-oppimisympäristössä.
Oppimateriaalit
Tälle opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu podcasteja opintojakson aiheista työelämän edustajien kanssa. Lisäksi on muuta materiaalia, joka esitellään opintojakson alkaessa.
Opetusmenetelmät
Opintojakson aiheena on myynnin ja asiakaspalvelun perusteet ja kanavat.
Opetusmenetelminä luennot lähinä ja etänä ja harjoitukset lähinä. Lisäksi yksilö- ja ryhmätehtäviä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.