Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2024 - 31.10.2024

Ajoitus

10.03.2025 - 04.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 90

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Hanna Vienonen

Vastuuopettaja

Hanna Vienonen

Ryhmät

  • LLNS24
    Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2024

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä.

Luennot ja harjoitukset toteutetaan kampuksella lähitapaamisissa.

Oppimateriaalit

Opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu myyntiin, asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen liittyviä podcasteja työelämän edustajien kanssa.
Lisäksi opintojakson Moodle-oppimisalustalla on muuta aineistoa aiheisiin liittyen.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla käydään läpi myynnin ja asiakaspalvelujen perusteet ja kanavat.
Yhteiset luennot ja ryhmäkohtaiset harjoitukset muodostavat monipuolisen kokonaisuuden.
Tehtäviä tehdään yksilönä ja ryhmässä, lisäksi on yksilökohtainen tentti. Suosittu soittorynnäkkö toteutetaan myös tänä vuonna.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnissa noudatetaan Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteerejä.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.