Setting goals for marketing (1 cr)
Code: LL10103-3004
General information
- Enrollment
- 01.08.2025 - 19.11.2025
- Registration for introductions has not started yet. Registration starts :startDate
- Timing
- 01.09.2025 - 19.12.2025
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS
- Campus
- Online
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 1 - 30
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Teachers
- Lotta Lilja
- Paavo Raappana
- Teacher in charge
- Lotta Lilja
- Scheduling groups
- Avoimen opiskelijat (Size: 50 . Open UAS : 50.)
- Tutkinto-opiskelijat (myös ristiinopiskelu) (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Groups
-
TOP25_26Other Complimentary Studies Group Semester 2025-2026
-
KAKS25Karelia, Open UAS, All, Fall, 2025
- Small groups
- Open UAS Students
- Degree students
- Course
- LL10103
Evaluation scale
Approved/Rejected
Objective
Markkinoinnin toimenpiteet ja kanavat riippuvat tavoitteista. Tällä opintojaksolla opit asettamaan yrityksesi (tai muun organisaation) markkinoinnille tavoitteet ja valitsemaan toimenpiteet, jotka vievät sinua tavoitteita kohti. Opit myös asettamaan mittareita, joilla tavoitteita voidaan seurata. Opintojakso sopii yrittäjälle, yritystoimintaa suunnittelevalle tai harjoitusyritykselle. Tehtävät tehdään omalle yritykselle.
Content
Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.
Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinointihierarkia eli miten toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit
Tehtävät tehdään omalle yritykselle. Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.
Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia
Location and time
Opintojakso suoritetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.
Teaching methods
Opiskelet verkossa. Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.
Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinoinnin tavoitehierarkia eli miten markkinoinnin toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit
Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.
Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia
Employer connections
Tarvitset opintojaksolle oman yrityksen, jolle teet tehtävät.
Student workload
1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.