Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
10.03.2025 - 11.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
LLNS24
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2024
Opintojakso
LL10011

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Opintojakso käynnistetään viikolla 11 ja saadaan valmiiksi toukokuun loppuun mennessä.

Luennot ja harjoitukset toteutetaan kampuksella lähitapaamisissa.

Oppimateriaalit

Opintojaksolle on suunniteltu ja toteutettu myyntiin, asiakaspalveluun ja monikanavaisuuteen liittyviä podcasteja työelämän edustajien kanssa.
Lisäksi opintojakson Moodle-oppimisalustalla on muuta aineistoa aiheisiin liittyen.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla käydään läpi myynnin ja asiakaspalvelujen perusteet ja kanavat.
Yhteiset luennot ja ryhmäkohtaiset harjoitukset muodostavat monipuolisen kokonaisuuden.
Tehtäviä tehdään yksilönä ja ryhmässä, lisäksi on yksilökohtainen tentti. Suosittu soittorynnäkkö toteutetaan myös tänä vuonna.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Siirry alkuun