Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinoinnin kanavat b-to-c ja b-to-b-liiketoiminnassa (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7226-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2023 - 27.08.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
04.09.2023 - 15.12.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Avoimen AMK:n opinnot
Opettajat
Lotta Lilja
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ajoitusryhmät
Avoimen opiskelijat (Koko: 5 . Avoin AMK : 5.)
Tutkinto-opiskelijat (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
Pienryhmät
Avoimen opiskelijat
Tutkinto-opiskelijat
Opintojakso
LTP7226

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija tuntee eri sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti. Lähtötasovaatimuksena on digimarkkinoinnin perusteiden tunteminen (Digitaalisen markkinoinnin perusteet -opintojakso tai vastaava osaaminen)

Suoritustavat

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.

Sisältö

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Aika ja paikka

Verkkototeutus: Verkkotapaamisia ja itsenäistä opiskelua
Ensimmäiset verkkoluennot:
08.09.2023 12.00 - 13.30
25.09.2023 10.15 - 11.45
02.10.2023 14.15 - 15.45
Muut ajankohdat ilmoitetaan opintojakson aikana.

.

Opetusmenetelmät

Tunnet Metan sosiaalisen median alustojen ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.
Osaat asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.
Osaat toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa ja mitata sen tuloksia.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään käytännön työelämäyhteistyötä (ryhmätyö)

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.

Opintojakso kulkee rinnakkain Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.

Esitietovaatimukset

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Lisätiedot

Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava. (voit suorittaa samaan aikaan)

Siirry alkuun