Skip to main content

Digital Marketing Channels in B2C and B2B Commerce (5 cr)

Code: LTP7226-3004

General information


Enrollment
01.04.2023 - 27.08.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.09.2023 - 15.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Open University of Applied Sciences Studies
Teachers
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Scheduling groups
Avoimen opiskelijat (Size: 5 . Open UAS : 5.)
Tutkinto-opiskelijat (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
Open UAS students
Degree students
Course
LTP7226

Evaluation scale

H-5

Objective

Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.

Accomplishment methods

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.

Content

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Location and time

Verkkototeutus: Verkkotapaamisia ja itsenäistä opiskelua
Ensimmäiset verkkoluennot:
08.09.2023 12.00 - 13.30
25.09.2023 10.15 - 11.45
02.10.2023 14.15 - 15.45
Muut ajankohdat ilmoitetaan opintojakson aikana.

.

Teaching methods

Tunnet Metan sosiaalisen median alustojen ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.
Osaat asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.
Osaat toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa ja mitata sen tuloksia.

Employer connections

Opintojaksolla tehdään käytännön työelämäyhteistyötä (ryhmätyö)

Student workload

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.

Opintojakso kulkee rinnakkain Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.

Qualifications

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Further information

Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava. (voit suorittaa samaan aikaan)

Go back to top of page