Digital Marketing Channels in B2C and B2B Commerce (5 cr)
Code: LTP7226-3004
General information
- Enrollment
- 01.04.2023 - 27.08.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 04.09.2023 - 15.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Open University of Applied Sciences Studies
- Teachers
- Lotta Lilja
- Teacher in charge
- Lotta Lilja
- Scheduling groups
- Avoimen opiskelijat (Size: 5 . Open UAS : 5.)
- Tutkinto-opiskelijat (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Open UAS students
- Degree students
- Course
- LTP7226
Evaluation scale
H-5
Objective
Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.
Accomplishment methods
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.
Content
- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka
Location and time
Verkkototeutus: Verkkotapaamisia ja itsenäistä opiskelua
Ensimmäiset verkkoluennot:
08.09.2023 12.00 - 13.30
25.09.2023 10.15 - 11.45
02.10.2023 14.15 - 15.45
Muut ajankohdat ilmoitetaan opintojakson aikana.
.
Teaching methods
Tunnet Metan sosiaalisen median alustojen ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.
Osaat asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.
Osaat toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa ja mitata sen tuloksia.
Employer connections
Opintojaksolla tehdään käytännön työelämäyhteistyötä (ryhmätyö)
Student workload
5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Opintojakso kulkee rinnakkain Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.
Qualifications
Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.
Further information
Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava. (voit suorittaa samaan aikaan)