Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinoinnin kanavat b-to-c ja b-to-b-liiketoiminnassaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LTP7226

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Vastuuhenkilö
Lotta Lilja, Vastuuopettaja

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee eri sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta. Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti. Lähtötasovaatimuksena on digimarkkinoinnin perusteiden tunteminen (Digitaalisen markkinoinnin perusteet -opintojakso tai vastaava osaaminen)

Sisältö

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Esitietovaatimukset

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Suoritustavat

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.

Siirry alkuun