Siirry suoraan sisältöön

Markkinointitutkimus, LTLNS20M (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7046-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 30.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.08.2022 - 23.10.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Ulla Kärnä
Kim Wrange
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
LTLNS20
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020
Opintojakso
LTP7046

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Erillisen toteutussuunnitelman mukaan

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät markkinointitutkimuksen merkityksen uuden liikeidean, tuotteen tai palvelun lanseerauksessa sekä olemassa olevien markkinoiden, tuotteiden, palveluiden ja asiakkuuksien tutkimisessa. Opiskelijat osaavat suunnitella ja suorittaa markkinointitutkimuksen annetun lähtötilanteen pohjalta sekä analysoida ja tehdä johtopäätöksiä saatujen tutkimustulosten perusteella. Opiskelijat osaavat ostaa ja tulkita valmiita markkinointitutkimuksia silloin kun tutkimuksen tekeminen omin voimin ei ole perusteltua.

Sisältö

Markkinointitutkimus yrityksen ja liikkeenjohdon työkaluna, tutkimuksen tekemisen perusteet, määrälliset ja laadulliset markkinointitutkimusmenetelmät, tutkimusaineiston hankkiminen, aineiston esittäminen, aineiston analysointi ja johtopäätösten teko.

Aika ja paikka

Syksyn 1. jakso, lähiopetus Wärtsilä-kampuksella

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alkaessa

Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset ja tentti

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 133h, luennot, harjoitukset ja tentti

Siirry alkuun