Siirry suoraan sisältöön

Peligrafiikan perusteet (4 op)

Toteutuksen tunnus: LTD7014-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 30.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.08.2022 - 16.10.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 70
Koulutus
Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettajat
Anssi Gröhn
Vastuuopettaja
Anssi Gröhn
Ryhmät
DTNS21
Tradenomi (AMK), Tietojenkäsittely, päivä, syksy, 2021
Opintojakso
LTD7014

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Tavoitteena on, että saat perustiedot 3D-mallintimesta, jolla voit itse tuottaa alustavaa animoitua grafiikkaa peleihin ja simulaatioihin. Tämän opintojakson tehtävänä ei ole tehdä huipputason 3D-mallintajia, vaan tarjota nopea ja tehokas taitopaketti graafiseen kehitykseen ohjelmoijille.

Suoritustavat

Oppimistehtävät, näyttö

Sisältö

Blender -mallinnustyökalu
Mallintimen käyttöliittymä ja säätäminen
Mallinnus perusmuodoilla
Verteksipohjainen mallinnus
Käyriin perusteuva mallinnus
Malleja muokkaavat operaatiot
Ekstruusio, inset, 3D-kursorin käyttö
Snap-asetukset

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kokonaisajankäyttö 106h. Itsenäinen opiskelu ja oppimistehtävät 88h, ohjausta 16h, palaute ja itsearviointi 2h.

Siirry alkuun