Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.03.2023 - 28.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Lotta Lilja
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
LLNS22
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022
Opintojakso
LL10011

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Aika ja paikka

Lähitapaamiset Karelia-ammattikorkeakoulun Wärtsilän kampuksella ja etätapaamiset Moodle-ympäristön Collaboration-alustalla työjärjestyksen mukaisesti.

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.

Opetusmenetelmät

Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.

Opintojakso sisältää lähiopetusta ja etäopetusta, yksilö- ja ryhmätehtäviä.

Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Siirry alkuun