Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: LL10011-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2022 - 31.10.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 13.03.2023 - 28.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 90
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Lotta Lilja
- Hanna Vienonen
- Vastuuopettaja
- Lotta Lilja
- Ryhmät
-
LLNS22Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2022
- Opintojakso
- LL10011
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Aika ja paikka
Lähitapaamiset Karelia-ammattikorkeakoulun Wärtsilän kampuksella ja etätapaamiset Moodle-ympäristön Collaboration-alustalla työjärjestyksen mukaisesti.
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.
Opintojakso sisältää lähiopetusta ja etäopetusta, yksilö- ja ryhmätehtäviä.
Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.