Media-alan liiketoiminta (5 op)
Toteutuksen tunnus: HM10057-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2025 - 30.04.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 20.10.2025 - 19.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Medianomikoulutus (HM)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 5 - 60
- Koulutus
- Media-alan koulutus
- Opettajat
- Martha Balerina
- Vastuuopettaja
- Martha Balerina
- Ryhmät
-
HMNS22Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2022
- Opintojakso
- HM10057
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta ja media-alan muutoksista käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Sisältö
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistaminen.
- Liike-elämässä toimiminen ja oman työn johtaminen ja arvioiminen.
- Vastuullinen toiminta ja tavoitteisiin sitoutuminen.
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen
- Liike-elämässä toimiminen
Lisätiedot
Liiketoimintaosaaminen, Oppimaan oppiminen, Eettisyys.