Responsible Communication and Marketing in Tourism (3 op)
Toteutuksen tunnus: PR10003-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2022 - 15.03.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.03.2023 - 31.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Raija Ruusunen
- Vastuuopettaja
- Raija Ruusunen
- Ryhmät
-
LUTNS19Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2019
-
LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
-
PRNS21Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
- Opintojakso
- PR10003
Arviointiasteikko
H-5
Opetusmenetelmät
Content:
Importance of responsible communication and marketing in tourism
Communicating authentic and accurate messages
Sustainable practices of communicating and marketing
Maintaining data privacy in SMEs
Collecting customer feedback
Objectives:
The student
Is able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers
is able to apply the means of sustainable and responsible communication
Is able to recognize and apply the different cultural ways of communication
Understands the importance of customer data protection
Lisätiedot
Objectives:
The student
Is able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers
is able to apply the means of sustainable and responsible communication
Is able to recognize and apply the different cultural ways of communication
Understands the importance of customer data protection