Responsible Communication and Marketing in Tourism (3 op)
Toteutuksen tunnus: PR10003-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 15.03.2023
Ajoitus
16.03.2023 - 31.05.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Matkailun koulutus
Opettaja
- Raija Ruusunen
Vastuuopettaja
Raija Ruusunen
Ryhmät
-
LUTNS20Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2020
-
LUTNS19Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2019
-
TOP22_23Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2022-2023
-
PRNS21Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021
Opetusmenetelmät
Content:
Importance of responsible communication and marketing in tourism
Communicating authentic and accurate messages
Sustainable practices of communicating and marketing
Maintaining data privacy in SMEs
Collecting customer feedback
Objectives:
The student
Is able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers
is able to apply the means of sustainable and responsible communication
Is able to recognize and apply the different cultural ways of communication
Understands the importance of customer data protection
Lisätietoja opiskelijoille
Objectives:
The student
Is able to utilize different types of dissemination channels for interaction with customers
is able to apply the means of sustainable and responsible communication
Is able to recognize and apply the different cultural ways of communication
Understands the importance of customer data protection
Arviointiasteikko
H-5