Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2022 - 31.10.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
13.03.2023 - 28.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ryhmät
LLAS22
Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2022
Opintojakso
LL10011

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.

Opetusmenetelmät

Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.

Hyödynnämme opintojaksossa verkkopedagogiikkaa sekä opintojakson aikana järjestetään Moodle-oppimisympäristön Collaborate-alustalla muutama tapaaminen. Opintojakson verkkopedagogiikka mahdollistaa opiskelijalle itsenäiseen opiskeluun aikaan ja paikkaan sitomattomasti.

Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Siirry alkuun