Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: LL10011-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2022 - 31.10.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 13.03.2023 - 28.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Hanna Vienonen
- Vastuuopettaja
- Lotta Lilja
- Ryhmät
-
LLAS22Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2022
- Opintojakso
- LL10011
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.
Sisältö
Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.
Opetusmenetelmät
Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.
Hyödynnämme opintojaksossa verkkopedagogiikkaa sekä opintojakson aikana järjestetään Moodle-oppimisympäristön Collaborate-alustalla muutama tapaaminen. Opintojakson verkkopedagogiikka mahdollistaa opiskelijalle itsenäiseen opiskeluun aikaan ja paikkaan sitomattomasti.
Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan työpanos on noin 135h.