Siirry suoraan sisältöön

Monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu (5 op)

Toteutuksen tunnus: LL10011-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.10.2022 - 31.10.2022

Ajoitus

13.03.2023 - 28.05.2023

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Hanna Vienonen

Vastuuopettaja

Lotta Lilja

Ryhmät

  • LLAS22
    Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2022

Tavoitteet

Opintojakson jälkeen ymmärrät mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu tarkoittaa. Tunnistat erilaisia myynti- ja asiakaspalvelutilanteita ja osaat toimia niissä.

Sisältö

Monikanavaiset myyntikanavat ja eri kanavien erityispiirteet
Monikanavainen asiakaspalvelu ja palvelumahdollisuudet niissä
Hyvän myyjän ja asiakaspalvelijan ominaisuudet

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana jaettava tai kerrottu materiaali.

Opetusmenetelmät

Opiskelija ymmärtää monikanavaisuuden keskeiset tekijät erityisesti myyntiin ja asiakaspalveluun liittyen. Opiskelija käsittää mitä monikanavainen myynti ja asiakaspalvelu käytännössä tarkoittaa.

Hyödynnämme opintojaksossa verkkopedagogiikkaa sekä opintojakson aikana järjestetään Moodle-oppimisympäristön Collaborate-alustalla muutama tapaaminen. Opintojakson verkkopedagogiikka mahdollistaa opiskelijalle itsenäiseen opiskeluun aikaan ja paikkaan sitomattomasti.

Opiskelijan osaaminen todennetaan tehtävien ja tentin avulla.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan työpanos on noin 135h.

Arviointiasteikko

H-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opintojaksolla noudatamme Karelia-ammattikorkeakoulun arviointikriteeristöä, tarkempi esitellään opintojaksolla.

Lisätiedot

Opintojaksolla tehdään yhteistyötä Business Communication in English ja Liike-elämän viestintä -opintojaksojen kanssa.