Skip to main content

Digital Marketing Channels in B2C and B2B Commerce (5 cr)

Code: LTP7226-3003

General information


Enrollment
01.04.2022 - 30.04.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.12.2022 - 31.03.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
2 cr
Virtual portion
3 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Course
LTP7226

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojaksolla jatketaan Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi -opintojaksolla toteutetun projektin parissa suunnittelemalla verkkokaupalle markkinointikampanja ja toteuttamalla se sekä analysoimalla tuloksia.

Objective

Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.

Accomplishment methods

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.

Content

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Location and time

Opintojakso toteutetaan verkkototeutuksena, johon kuuluu viikottaisia verkkoluentoja sekä omalla ajalla työstettävä ryhmätyö. Opintojakso toteutetaan yhdessä Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi -opintojakson kanssa. Yhteinen toteutus alkaa viikolla 43.

Materials

Materiaalit annetaan opintojaksolla.

Teaching methods

Opiskelija tuntee sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.

Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.

Opiskelija osaa toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa

Employer connections

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinointikampanja toimeksiantajayrityksille ryhmätöinä.

Student workload

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.
Tämä koostuu luennoista, itseopiskeltavista materiaaleista sekä ryhmätyöstä.

Opintojakso kulkee rinnakkain Verkkokaupan perustaminen ja markkinointi -opintojakson kanssa. On suositeltavaa, että valitset nämä molemmat opintojaksot, jolloin kokonaisuus luo sinulle laajan ymmärryksen digimarkkinoinnista ja verkkokaupasta. Opintojaksot on kuitenkin mahdollista suorittaa myös erikseen.

Qualifications

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Further information

Lähtötasovaatimus: Digitaalisen markkinoinnin perusteet (Karelia) tai vastaava.

Go back to top of page