Siirry suoraan sisältöön

Asiakasosaaminen ja matkailijakäyttäytyminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: PR10010-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2022 - 30.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.11.2022 - 31.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Raija Ruusunen
Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja
Tuija Kainulainen
Ryhmät
PRAS22
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022
Opintojakso
PR10010

Arviointiasteikko

H-5

Aika ja paikka

Lähiopetuspäivä 3.11.2022, Wärtsilä-kampus

Verkkoluennot 17.11.2022 klo 14-17.30
ja
13.12.2022 klo 14-17.30

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana ilmoitettava materiaali

Opetusmenetelmät

Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tuntee asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärtää kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.​

Sisältö:​

- Matkailijakäyttäytyminen​
- Asiakasymmärrys​
- Asiakaskeskeisyys

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso 5 op.
Opiskelijan osuus 135 h.

Lisätiedot

MATKAILUPALVELUJEN TUOTTEISTAMISOSAAMINEN. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja asiakkuuksien merkityksen. Opiskelija osaa työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.
EETTISYYS. Opiskelija ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta.
KANSAINVÄLISYYS. Opiskelija osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään. Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuuden merkityksen matkailualalla.

Siirry alkuun