Tourism Consumer Behaviour (5 cr)
Code: PR10010-3001
General information
- Enrollment
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.11.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Teachers
- Raija Ruusunen
- Tuija Kainulainen
- Teacher in charge
- Tuija Kainulainen
- Groups
-
PRAS22Hospitality Management (BA), Tourism and Catering, blended learning, Fall, 2022
- Course
- PR10010
Evaluation scale
H-5
Location and time
Lähiopetuspäivä 3.11.2022, Wärtsilä-kampus
Verkkoluennot 17.11.2022 klo 14-17.30
ja
13.12.2022 klo 14-17.30
Materials
Opintojakson aikana ilmoitettava materiaali
Teaching methods
Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tuntee asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärtää kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.
Sisältö:
- Matkailijakäyttäytyminen
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskeskeisyys
Student workload
Opintojakso 5 op.
Opiskelijan osuus 135 h.
Further information
MATKAILUPALVELUJEN TUOTTEISTAMISOSAAMINEN. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja asiakkuuksien merkityksen. Opiskelija osaa työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.
EETTISYYS. Opiskelija ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta.
KANSAINVÄLISYYS. Opiskelija osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään. Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuuden merkityksen matkailualalla.