Efektiohjelmointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTD7016-LTA22M1
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 05.09.2022 - 06.11.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Anssi Gröhn
- Vastuuopettaja
- Anssi Gröhn
- Ryhmät
-
LTDNS19Tradenomi (AMK), Tietojenkäsittely, päivä, syksy, 2019
- Opintojakso
- LTD7016
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Tavoitteena ottaa haltuun menetelmät pelituntuman/tunnelman ja ulkoasun kehittämiseen visuaalisten efektien avulla.
Suoritustavat
Oppimistehtävät, näyttö
Sisältö
Varjostinohjelmointi
Tweenausmenetelmät
Partikkelijärjestelmät ja niillä luotavat efektit
Jälkikäsittelyefektit
Valaistus
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaisajankäyttö 133h. Itsenäinen opiskelu ja oppimistehtävät 96h, ohjausta 32h, palaute ja itsearviointi 5h.
Esitietovaatimukset
Syventävä pelikehitys
C++-ohjelmointi
Matematiikkaa ohjelmoijille
Tai vastaavat tiedot ja taidot.