Tapahtumamarkkinointi (4op)
Toteutuksen tunnus: LL10044-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2025 - 31.10.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 08.03.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- TKI-osuus
- 2 op
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 20
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Hanna Vienonen
- Vastuuopettaja
- Hanna Vienonen
- Ryhmät
-
LLNS24Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2024
- Opintojakso
- LL10044
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Ymmärrät tapahtumamarkkinoinnin merkityksen organisaation ja brändin vahvistamisessa. Opit suunnittelemaan ja mahdollisesti toteuttamaan erilaisia elämyksiä tuottavia tapahtumia, kuten messut, seminaarit ja konferenssit jollekin organisaation kohderyhmälle.
Sisältö
Ilmiömarkkinointi, tapahtumamarkkinointi, elämykset
Aika ja paikka
Moodle-oppimisympäristö, Wärtsilä-kampus sekä mahdollisesti yhteistyöyrityksen tilat.
Oppimateriaalit
Wallo Helena, Häyrinen Eija, Pajala Kerttu-Ilona: Tapahtuma on tilaisuus: tapahtuman suunnittelu ja toteutus, 2022 ja muu opintojaksolla jaettava materiaali.
Opetusmenetelmät
Tapahtumamarkkinointi-opintojaksolla suunnataan opittua markkinoinnin näkökulmia tapahtumiin. Tapahtumamarkkinointi, tapahtuman markkinointi ja tapahtumajärjestäminen ovat lähtökohtina tälle opintojaksolle. Opittuja asioita hyödynnetään yritystapahtuman järjestämisen yhteydessä.
Opetusmenetelmä on dialoginen lähiopetus. Lisäksi Moodle-oppimisympäristössä on tietoperusta, joka koostuu kirjan lisäksi tallenteista, artikkeleista ja muista lähteistä.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Työelämä toteutuu tallenteiden ja toteutettavien tapahtumien kautta.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opiskelijan ajankäyttö on suunnilleen 108 h.