Siirry suoraan sisältöön

Tapahtumamarkkinointi (4op)

Toteutuksen tunnus: LL10044-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2025 - 31.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
12.01.2026 - 08.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
4 op
TKI-osuus
2 op
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 20
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Hanna Vienonen
Vastuuopettaja
Hanna Vienonen
Ryhmät
LLNS24
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2024
Opintojakso
LL10044

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Ymmärrät tapahtumamarkkinoinnin merkityksen organisaation ja brändin vahvistamisessa. Opit suunnittelemaan ja mahdollisesti toteuttamaan erilaisia elämyksiä tuottavia tapahtumia, kuten messut, seminaarit ja konferenssit jollekin organisaation kohderyhmälle.

Sisältö

Ilmiömarkkinointi, tapahtumamarkkinointi, elämykset

Aika ja paikka

Moodle-oppimisympäristö, Wärtsilä-kampus sekä mahdollisesti yhteistyöyrityksen tilat.

Oppimateriaalit

Wallo Helena, Häyrinen Eija, Pajala Kerttu-Ilona: Tapahtuma on tilaisuus: tapahtuman suunnittelu ja toteutus, 2022 ja muu opintojaksolla jaettava materiaali.

Opetusmenetelmät

Tapahtumamarkkinointi-opintojaksolla suunnataan opittua markkinoinnin näkökulmia tapahtumiin. Tapahtumamarkkinointi, tapahtuman markkinointi ja tapahtumajärjestäminen ovat lähtökohtina tälle opintojaksolle. Opittuja asioita hyödynnetään yritystapahtuman järjestämisen yhteydessä.

Opetusmenetelmä on dialoginen lähiopetus. Lisäksi Moodle-oppimisympäristössä on tietoperusta, joka koostuu kirjan lisäksi tallenteista, artikkeleista ja muista lähteistä.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Työelämä toteutuu tallenteiden ja toteutettavien tapahtumien kautta.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opiskelijan ajankäyttö on suunnilleen 108 h.

Siirry alkuun