Skip to main content

Setting goals for marketing (1 cr)

Code: LL10103-3003

General information


Enrollment
01.04.2025 - 15.06.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
05.05.2025 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
1 cr
RDI portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS
Campus
Online
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Paavo Raappana
Teacher in charge
Lotta Lilja
Scheduling groups
Avoimen opiskelijat (Size: 50 . Open UAS : 50.)
Tutkinto-opiskelijat (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Groups
KAKK25KE
Karelia, Open UAS, All, Summer, 2025
TOP25_26
Other Complimentary Studies Group Semester 2025-2026
Small groups
Open UAS Students
Degree students
Course
LL10103

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

Markkinoinnin toimenpiteet ja kanavat riippuvat tavoitteista. Tällä opintojaksolla opit asettamaan yrityksesi (tai muun organisaation) markkinoinnille tavoitteet ja valitsemaan toimenpiteet, jotka vievät sinua tavoitteita kohti. Opit myös asettamaan mittareita, joilla tavoitteita voidaan seurata. Opintojakso sopii yrittäjälle, yritystoimintaa suunnittelevalle tai harjoitusyritykselle. Tehtävät tehdään omalle yritykselle.

Content

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.

Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinointihierarkia eli miten toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit

Tehtävät tehdään omalle yritykselle. Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.

Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia

Location and time

Opintojakso suositetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.

Teaching methods

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.

Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinoinnin tavoitehierarkia eli miten markkinoinnin toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit

Tarvitset oman yrityksen, jolle teet tehtävät. Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.

Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia

Employer connections

Tarvitset opintojaksolle oman yrityksen, jolle teet tehtävät.

Student workload

1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.

Go back to top of page