Skip to main content

Setting goals for marketing (1 cr)

Code: LL10103-3001

General information


Enrollment
01.10.2024 - 31.10.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.11.2024 - 20.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
1 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
1 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Paavo Raappana
Teacher in charge
Lotta Lilja
Scheduling groups
Avoimen opiskelijat (Size: 30 . Open UAS : 30.)
Groups
TOP24_25
Other Complimentary Studies Group Semester 2024-2025
Small groups
Open UAS students
Course
LL10103

Evaluation scale

Approved/Rejected

Objective

Markkinoinnin toimenpiteet ja kanavat riippuvat tavoitteista. Tällä opintojaksolla opit asettamaan yrityksesi (tai muun organisaation) markkinoinnille tavoitteet ja valitsemaan toimenpiteet, jotka vievät sinua tavoitteita kohti. Opit myös asettamaan mittareita, joilla tavoitteita voidaan seurata. Opintojakso sopii yrittäjälle, yritystoimintaa suunnittelevalle tai harjoitusyritykselle. Tehtävät tehdään omalle yritykselle.

Content

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.

Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinointihierarkia eli miten toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit

Tehtävät tehdään omalle yritykselle. Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.

Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia

Location and time

Opintojakso suositetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.

Teaching methods

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.

Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinointihierarkia eli miten toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit

Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.

Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia

Employer connections

Tarvitset opintojaksolle oman yrityksen, jolle teet tehtävät.

Student workload

1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.

Go back to top of page