Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin tavoitteiden asettaminen (1 op)

Toteutuksen tunnus: LL10103-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2024 - 31.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.11.2024 - 20.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
1 - 30
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Lotta Lilja
Paavo Raappana
Vastuuopettaja
Lotta Lilja
Ajoitusryhmät
Avoimen opiskelijat (Koko: 30 . Avoin AMK : 30.)
Ryhmät
TOP24_25
Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2024-2025
Pienryhmät
Avoimen opiskelijat
Opintojakso
LL10103

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Markkinoinnin toimenpiteet ja kanavat riippuvat tavoitteista. Tällä opintojaksolla opit asettamaan yrityksesi (tai muun organisaation) markkinoinnille tavoitteet ja valitsemaan toimenpiteet, jotka vievät sinua tavoitteita kohti. Opit myös asettamaan mittareita, joilla tavoitteita voidaan seurata. Opintojakso sopii yrittäjälle, yritystoimintaa suunnittelevalle tai harjoitusyritykselle. Tehtävät tehdään omalle yritykselle.

Sisältö

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.

Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinointihierarkia eli miten toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit

Tehtävät tehdään omalle yritykselle. Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.

Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia

Aika ja paikka

Opintojakso suositetaan verkko-opintoina ajasta ja paikasta riippumattomasti.

Opetusmenetelmät

Opintojaksolla tarkastellaan markkinoinnin tavoitteiden asetantaa hyvin käytännönläheisesti oman yrityksen lähtökohdista.

Teet tehtävät omaa yritystäsi silmällä pitäen. Opintojaksolla käydään läpi seuraavat aiheet:
- Markkinoinnin tavoitteiden asetanta
- Markkinointihierarkia eli miten toimenpiteet johdetaan tavoitteista
- Markkinoinnin mittarit

Lopputuloksena sinulle syntyy runko yksityiskohtaisempaa markkinoinnin suunnittelua varten.

Suositeltu aikaisempi opintojakso: Ostajapersoona: tiedä kenelle suuntaat markkinointia

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Tarvitset opintojaksolle oman yrityksen, jolle teet tehtävät.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 opintopiste vastaa laskennallisesti noin 27 tuntia opiskelijan ajankäyttöä. Tämä sisältää materiaaleihin tutustumisen, tallenteet sekä tehtävien tekemisen.

Siirry alkuun