Tourism Consumer Behaviour (5cr)
Code: PR10010-3004
General information
- Enrollment
- 15.08.2025 - 30.09.2025
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.10.2025 - 19.12.2025
- Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Restonomikoulutus (PR)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism and Service Business
- Teachers
- Tuija Kainulainen
- Keijo Koskinen
- Teacher in charge
- Tuija Kainulainen
- Groups
-
PRAS25Bachelor of Hospitality Management, Tourism and Service Business, Blended Learning, Fall, 2025
-
PRAS25YBachelor of Hospitality Management, Tourism and Service Business, Blended Learning, Fall, 2025, Team Learning and Entrepreneurship Skills
- Course
- PR10010
Evaluation scale
H-5
Objective
Opintojakson jälkeen osaat tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tunnet asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Jatkossa osaat hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärrät kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.
Content
Sisältö:
- Matkailijakäyttäytyminen
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskeskeisyys
- Matkailun tietolähteet
Location and time
S2
Wärtsilä-kampus
Verkkoluennot
Materials
Opintojakson aikana ilmoitettava materiaali
Teaching methods
Opintojakson jälkeen osaat tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tunnet asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Jatkossa osaat hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärrät kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.
Sisältö:
- Matkailijakäyttäytyminen
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskeskeisyys
- Matkailun tietolähteet
Employer connections
Toimeksiantaja
Completion alternatives
AHOT ja työn opinnollistaminen sovittava vastuuopettajan kanssa opintojakson alussa.
Student workload
Opintojakso 5 op.
Opiskelijan osuus 135 h.
Further information
Opiskelija tunnistaa eri matkailijatyypit ja tuntee matkailijan ostopäätösprosessin.
MATKAILUPALVELUJEN TUOTTEISTAMISOSAAMINEN. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja asiakkuuksien merkityksen. Opiskelija osaa työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.
EETTISYYS. Opiskelija ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta.
KANSAINVÄLISYYS. Opiskelija osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään. Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuuden merkityksen matkailualalla.