Siirry suoraan sisältöön

Asiakasosaaminen ja matkailijakäyttäytyminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: PR10010-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2024 - 30.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
05.11.2024 - 20.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Tuija Kainulainen
Keijo Koskinen
Vastuuopettaja
Tuija Kainulainen
Ryhmät
PRAS24
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024
Opintojakso
PR10010

Arviointiasteikko

H-5

Aika ja paikka

S2
Wärtsilä-kampus
Verkkoluennot

Oppimateriaalit

Opintojakson aikana ilmoitettava materiaali

Opetusmenetelmät

Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tuntee asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärtää kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.​

Sisältö:​

- Matkailijakäyttäytyminen​
- Asiakasymmärrys​
- Asiakaskeskeisyys

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakso 5 op.
Opiskelijan osuus 135 h.

Lisätiedot

MATKAILUPALVELUJEN TUOTTEISTAMISOSAAMINEN. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja asiakkuuksien merkityksen. Opiskelija osaa työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.

EETTISYYS. Opiskelija ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta.

KANSAINVÄLISYYS. Opiskelija osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään. Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuuden merkityksen matkailualalla.

Siirry alkuun