Asiakasosaaminen ja matkailijakäyttäytyminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: PR10010-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2024 - 30.09.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 05.11.2024 - 20.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Tuija Kainulainen
- Keijo Koskinen
- Vastuuopettaja
- Tuija Kainulainen
- Ryhmät
-
PRAS24Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2024
- Opintojakso
- PR10010
Arviointiasteikko
H-5
Aika ja paikka
S2
Wärtsilä-kampus
Verkkoluennot
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana ilmoitettava materiaali
Opetusmenetelmät
Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tuntee asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärtää kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.
Sisältö:
- Matkailijakäyttäytyminen
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskeskeisyys
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso 5 op.
Opiskelijan osuus 135 h.
Lisätiedot
MATKAILUPALVELUJEN TUOTTEISTAMISOSAAMINEN. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja asiakkuuksien merkityksen. Opiskelija osaa työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.
EETTISYYS. Opiskelija ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta.
KANSAINVÄLISYYS. Opiskelija osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään. Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuuden merkityksen matkailualalla.