Marketing (3 op)
Toteutuksen tunnus: II10020-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ajoitus
29.01.2024 - 22.03.2024
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Insinöörikoulutus / Bachelor of Engineering, Industrial Management (II)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Degree Programme in Industrial Management
Opettaja
- Iouri Kotorov
Vastuuopettaja
Iouri Kotorov
Ryhmät
-
IINS23Insinööri (AMK), Industrial Management, päivä, syksy, 2023
Tavoitteet
After successfully completing the course, you will understand the importance of strategic marketing planning, decision making, and the value of segmentation, differentiation, target marketing, and positioning opportunities that can be addressed with the proper marketing mix. You are able to understand marketing principles in the context of today’s complex global environment.
Sisältö
- Marketing concepts building
- Customer value creation
- Segmentation targeting and positioning identification
- Marketing communication and channeling identification
Arviointiasteikko
H-5