Tapahtuman digitaalinen markkinointi ja analytiikkaLaajuus (3 op)
Tunnus: HM10083
Laajuus
3 op
Osaamistavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Ilmoittautumisaika
24.06.2024 - 06.10.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 30.11.2024
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 70
Koulutus
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja
Tuija Kainulainen
Ajoitusryhmät
- Avoin amk ja RIPA (Koko: 20. Avoin AMK: 20.)
- Tutkinto-opiskelijat (Koko: 20. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
TOP24_25Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2024-2025
-
KAKS24Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2024
Pienryhmät
- Avoin amk ja RIPA
- Tutkinto-opiskelijat
Tavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Aika ja paikka
Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.
Opintojakso avoinna 2.9.-30.11.2024.
Oppimateriaalit
Aineisto moodle-oppimisalustalla.
Opetusmenetelmät
Osaamistavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso on 3 opintopistettä, eli noin 81 tuntia opiskelua.
Koulutusvideot 27 h
Ulkopuoliset oppiaineistot ja lukeminen 27 h
Tehtävät ja suunnitelmat 27 h
Lisätietoja opiskelijoille
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa
https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto oli 1.5.2021-31.10.2023.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Hyväksytty/Hylätty
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Ilmoittautumisaika
27.01.2024 - 28.04.2024
Ajoitus
26.02.2024 - 17.05.2024
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
10 - 50
Koulutus
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Tuija Kainulainen
Vastuuopettaja
Tuija Kainulainen
Ajoitusryhmät
- Avoimen opiskelijat (Koko: 20. Avoin AMK: 20.)
- Tutkinto-opiskelijat (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
KAKK24Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2024
Pienryhmät
- Avoimen opiskelijat
- Tutkinto-opiskelijat
Tavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Aika ja paikka
Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.
Opintojakso avoinna 26.2.-17.5.2024.
Oppimateriaalit
Aineisto moodle-oppimisalustalla.
Opetusmenetelmät
Osaamistavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso on 3 opintopistettä, eli noin 81 tuntia opiskelua.
Koulutusvideot 27 h
Ulkopuoliset oppiaineistot ja lukeminen 27 h
Tehtävät ja suunnitelmat 27 h
Lisätietoja opiskelijoille
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa
https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Ilmoittautumisaika
02.08.2023 - 03.09.2023
Ajoitus
15.08.2023 - 24.09.2023
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Medianomikoulutus (HM)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 50
Koulutus
- Avoimen AMK:n opinnot
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Maria Iltola
Vastuuopettaja
Maria Iltola
Ajoitusryhmät
- Avoimen opiskelijat (Koko: 50. Avoin AMK: 50.)
- Tutkinto-opiskelijat (Koko: 0. Avoin AMK: 0.)
Ryhmät
-
TOP23_24Täydentävän osaamisen opintojen ryhmä lv 2023-2024
-
KAKS23Karelia, avoin, kaikki, syksy, 2023
Pienryhmät
- Avoimen opiskelijat
- Tutkinto-opiskelijat
Tavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Aika ja paikka
Moodle-oppimisympäristö 15.8.2023–24.9.2023
Opetusmenetelmät
Verkko-opinnot Moodle-ympäristössä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op vastaa 81 h opiskelijan työtuntia.
Työmäärä jakautuu: Koulutusvideot 27 tuntia.Ulkopuoliset oppiaineistot, lukeminen ja katselu 27 tuntia.Tehtävät ja suunnitelmat 27 tuntia.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Oikein tehdyt, palautetut tehtävät.
Sisällön jaksotus
Koulutus on kokonaan suomeksi.
Lisätietoja opiskelijoille
Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojakso on tuotettu yhdessä Joona Kotilaisen ja Tovari Oy:n kanssa.
Opinnot toteutetaan nonstop-opintoina eli opiskelija voi ilmoittautua opintoihin milloin tahansa ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Uudet ilmoittautumiset käsitellään kerran viikossa. Ilmoittautumiseen ja opintojen aloittamiseen liittyvissä mahdollisissa kysymyksissä ota yhteyttä avoinamk@karelia.fi.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY- keskukselta ja Karelia ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso on hyväksytysti suoritettu, kun opiskelija palauttaa annetut tehtävät. Arvosana hyväksytty/hyylätty.
Hylätty (0)
Ei palautettuja tehtäviä
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Ilmoittautumisaika
16.01.2023 - 10.05.2023
Ajoitus
01.02.2023 - 18.06.2023
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoimen AMK:n opinnot (AVOIN)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 100
Koulutus
- Media-alan koulutus
- Avoimen AMK:n opinnot
Opettaja
- Maria Iltola
Vastuuopettaja
Maria Iltola
Ajoitusryhmät
- Avoimen opiskelijat (Koko: 100. Avoin AMK: 100.)
Ryhmät
-
KAKK23Karelia, avoin, kaikki, kevät, 2023
Pienryhmät
- Avoimen opiskelijat
Tavoitteet
• Tunnet digitaalisen markkinoinnin keskeiset työkalut ja menetelmät.
• Osaat valita tapahtuman markkinointia parhaiten tukevat työkalut.
• Osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinoinnin työkaluja tuloksellisesti.
• Osaat kerätä ja hyödyntää digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa ja myynnissä.
Sisältö
Opintojaksolla perehdyt digitaalisen markkinoinnin keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä opit, miten niitä voi soveltaa tapahtuman markkinoinnissa. Opintojaksolla harjoittelet digitaalisen markkinoinnin työkalujen käyttöä sekä opit analysoimaan ja visualisoimaan digitaalisista kanavista saatua dataa tapahtuman markkinoinnissa.
Digitaalisen markkinoinnin työkalut ja menetelmät:
• Sisältömarkkinointi
• Hakukonenäkyvyys Googlessa (ilmainen ja maksullinen)
• Sosiaalisen median markkinointi (ilmainen ja maksullinen) - Facebook, Instagram, LinkedIn
• Google Ads video- ja display-mainonta
• Sähköpostimarkkinointi
• Tapahtuma- ja lipunmyyntialustat ja verkkokaupat
Digitaalisen markkinoinnin seuranta ja analysointi:
• Tavoitteiden asettaminen ja konversioseuranta digitaalisen markkinoinnin työkaluilla
• Seurantaan perustuvat markkinoinnin toteutusmenetelmät
• Google Analytics
• Markkinoinnin tulosten mittaus ja analysointi
• Mediaseuranta ja tiedonhaku
Aika ja paikka
Moodle-oppimisympäristö 1.2.2023–18.6.2023
Opetusmenetelmät
Verkko-opinnot Moodle-ympäristössä.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
3 op vastaa 81 h opiskelijan työtuntia.
Työmäärä jakautuu: Koulutusvideot 27 tuntia.Ulkopuoliset oppiaineistot, lukeminen ja katselu 27 tuntia.Tehtävät ja suunnitelmat 27 tuntia.
Arviointikriteerit, hyväksytty/hylätty
Oikein tehdyt, palautetut tehtävät.
Sisällön jaksotus
Koulutus on kokonaan suomeksi.
Lisätietoja opiskelijoille
Kouluttajana toimii Joona Kotilainen Tovari Oy:stä. Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan.
Opinnot toteutetaan nonstop-opintoina eli opiskelija voi ilmoittautua opintoihin milloin tahansa ennen ilmoittautumisajan päättymistä. Uudet ilmoittautumiset käsitellään kerran viikossa. Ilmoittautumiseen ja opintojen aloittamiseen liittyvissä mahdollisissa kysymyksissä ota yhteyttä avoinamk@karelia.fi.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi. Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY- keskukselta ja Karelia ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Opintojakso on hyväksytysti suoritettu, kun opiskelija palauttaa annetut tehtävät. Arvosana hyväksytty/hyylätty.
Hylätty (0)
Ei palautettuja tehtäviä
Lisätiedot
Koulutuksen antaja on Tovari Oy:n Joona Kotilainen. Opinnot toteutetaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opintojaksolle on nonstop-ilmoittautuminen.
Koulutus on tuotettu Smart Event Managers (SEM) -hankkeessa https://sem.karelia.fi
Toiminnan mahdollistaa Euroopan Sosiaalirahastolta, Etelä-Savon ELY-keskukselta ja Karelia-ammattikorkeakoululta saatu rahoitus. Hankkeen kesto on 1.5.2021-31.10.2023.