Digital Marketing Channels in B2C and B2B CommerceLaajuus (5 cr)
Course unit code: LTP7226
General information
- Credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
- Responsible person
- Lotta Lilja, Vastuuopettaja
Objective
Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.
Content
- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka
Qualifications
Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.
Accomplishment methods
Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.