Skip to main content

Digital Marketing Channels in B2C and B2B CommerceLaajuus (5 cr)

Course unit code: LTP7226

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish
Responsible person
Lotta Lilja, Vastuuopettaja

Objective

Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.

Content

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Qualifications

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Accomplishment methods

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.

Go back to top of page