Siirry suoraan sisältöön

Social Contacts and Customer ServiceLaajuus (3 op)

Tunnus: LUT6015

Laajuus

3 op

Opetuskieli

  • englanti

Vastuuhenkilö

  • Liisa Sandvall

Osaamistavoitteet

Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.

Sisältö

Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.

Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 31.10.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 31.03.2022

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Kielten ja viestinnän opetus (KVO)

Toimipiste

Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)

Opetuskielet
  • Englanti
Paikat

20 - 60

Koulutus
  • Matkailun koulutus
Opettaja
  • Liisa Sandvall
Vastuuopettaja

Liisa Sandvall

Ryhmät
  • PRNS21
    Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2021

Tavoitteet

Opiskelija kykenee toimimaan matkailun toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.

Sisältö

Omista opinnoista kertominen, oman alan työympäristö ja työtehtävät, työelämävalmiudet: CV, työpaikkahakemus; sähköpostiviestintä, asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelut/kokoustilanteet, vieraiden isännöinti, ammattialan sanasto, matkailualan ajankohtaiset ilmiöt.

Arviointiasteikko

H-5