Media-alan liiketoimintaLaajuus (5 op)
Tunnus: HM10057
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Martha Balerina
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta ja media-alan muutoksista käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Sisältö
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistaminen.
- Liike-elämässä toimiminen ja oman työn johtaminen ja arvioiminen.
- Vastuullinen toiminta ja tavoitteisiin sitoutuminen.
Lisätiedot
Liiketoimintaosaaminen, Oppimaan oppiminen, Eettisyys.
Ilmoittautumisaika
01.04.2025 - 30.04.2025
Ajoitus
20.10.2025 - 19.12.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Medianomikoulutus (HM)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
5 - 60
Koulutus
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Martha Balerina
Vastuuopettaja
Martha Balerina
Ryhmät
-
HMNS22Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2022
Tavoitteet
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta ja media-alan muutoksista käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Sisältö
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistaminen.
- Liike-elämässä toimiminen ja oman työn johtaminen ja arvioiminen.
- Vastuullinen toiminta ja tavoitteisiin sitoutuminen.
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen
- Liike-elämässä toimiminen
Lisätietoja opiskelijoille
Liiketoimintaosaaminen, Oppimaan oppiminen, Eettisyys.
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Liiketoimintaosaaminen, Oppimaan oppiminen, Eettisyys.
Ilmoittautumisaika
01.04.2024 - 30.04.2024
Ajoitus
02.09.2024 - 22.11.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Medianomikoulutus (HM)
Toimipiste
Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 50
Koulutus
- Media-alan koulutus
Opettaja
- Martha Balerina
Vastuuopettaja
Martha Balerina
Ryhmät
-
HMNS23Medianomi (AMK), päivä, syksy, 2023
Tavoitteet
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta ja media-alan muutoksista käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Sisältö
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistaminen.
- Liike-elämässä toimiminen ja oman työn johtaminen ja arvioiminen.
- Vastuullinen toiminta ja tavoitteisiin sitoutuminen.
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa laatia liiketoimintasuunnitelman ja markkinoida sitä (pitching) sijoittajille. Opiskelija osaa seurata ja jäsentää kriittisesti ajankohtaista liiketoiminnasta ja media-alan muutoksista käytävää keskustelua. Opiskelija havaitsee liiketalouden vaikutuksia sosiaalisessa ympäristössään ja omassa toiminnastaan.
Avainkäsitteet:
- Media-alan liiketoiminta tutkimus, miten tutkitaan ja käsitteellistetään media- ja viestintätieteissä
- Työelämän ja -ympäristön kehittäminen
- Luova osaaminen, omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistaminen.
- Liike-elämässä toimiminen ja oman työn johtaminen ja arvioiminen.
- Vastuullinen toiminta ja tavoitteisiin sitoutuminen.
Arviointiasteikko
H-5
Lisätiedot
Liiketoimintaosaaminen, Oppimaan oppiminen, Eettisyys.