Markkinointitutkimus, LTLNS20M (5 op)
Toteutuksen tunnus: LTP7046-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.08.2022 - 23.10.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Ulla Kärnä
- Kim Wrange
- Vastuuopettaja
- Ulla Kärnä
- Ryhmät
-
LTLNS20Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2020
- Opintojakso
- LTP7046
Arviointiasteikko
H-5
Sisällön jaksotus
Erillisen toteutussuunnitelman mukaan
Tavoitteet
Opiskelijat ymmärtävät markkinointitutkimuksen merkityksen uuden liikeidean, tuotteen tai palvelun lanseerauksessa sekä olemassa olevien markkinoiden, tuotteiden, palveluiden ja asiakkuuksien tutkimisessa. Opiskelijat osaavat suunnitella ja suorittaa markkinointitutkimuksen annetun lähtötilanteen pohjalta sekä analysoida ja tehdä johtopäätöksiä saatujen tutkimustulosten perusteella. Opiskelijat osaavat ostaa ja tulkita valmiita markkinointitutkimuksia silloin kun tutkimuksen tekeminen omin voimin ei ole perusteltua.
Sisältö
Markkinointitutkimus yrityksen ja liikkeenjohdon työkaluna, tutkimuksen tekemisen perusteet, määrälliset ja laadulliset markkinointitutkimusmenetelmät, tutkimusaineiston hankkiminen, aineiston esittäminen, aineiston analysointi ja johtopäätösten teko.
Aika ja paikka
Syksyn 1. jakso, lähiopetus Wärtsilä-kampuksella
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alkaessa
Opetusmenetelmät
Luennot, harjoitukset ja tentti
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
5 op = 133h, luennot, harjoitukset ja tentti