Peligrafiikan perusteet (4 op)
Toteutuksen tunnus: LTD7014-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.08.2022 - 16.10.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Tradenomi / Tietojenkäsittely (DD)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 10 - 70
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Anssi Gröhn
- Vastuuopettaja
- Anssi Gröhn
- Ryhmät
-
DTNS21Tradenomi (AMK), Tietojenkäsittely, päivä, syksy, 2021
- Opintojakso
- LTD7014
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Tavoitteena on, että saat perustiedot 3D-mallintimesta, jolla voit itse tuottaa alustavaa animoitua grafiikkaa peleihin ja simulaatioihin. Tämän opintojakson tehtävänä ei ole tehdä huipputason 3D-mallintajia, vaan tarjota nopea ja tehokas taitopaketti graafiseen kehitykseen ohjelmoijille.
Suoritustavat
Oppimistehtävät, näyttö
Sisältö
Blender -mallinnustyökalu
Mallintimen käyttöliittymä ja säätäminen
Mallinnus perusmuodoilla
Verteksipohjainen mallinnus
Käyriin perusteuva mallinnus
Malleja muokkaavat operaatiot
Ekstruusio, inset, 3D-kursorin käyttö
Snap-asetukset
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kokonaisajankäyttö 106h. Itsenäinen opiskelu ja oppimistehtävät 88h, ohjausta 16h, palaute ja itsearviointi 2h.