Asiakasosaaminen ja matkailijakäyttäytyminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: PR10010-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.11.2022 - 31.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Raija Ruusunen
- Tuija Kainulainen
- Vastuuopettaja
- Tuija Kainulainen
- Ryhmät
-
PRAS22Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022
- Opintojakso
- PR10010
Arviointiasteikko
H-5
Aika ja paikka
Lähiopetuspäivä 3.11.2022, Wärtsilä-kampus
Verkkoluennot 17.11.2022 klo 14-17.30
ja
13.12.2022 klo 14-17.30
Oppimateriaalit
Opintojakson aikana ilmoitettava materiaali
Opetusmenetelmät
Opiskelija tunnistaa erilaisia asiakastyyppejä ja tuntee asiakkaan ostopäätösprosessin eri vaiheet ja siihen vaikuttavat tekijät. Opiskelija osaa hankkia tietoa eri matkailijatyypeistä ja ymmärtää kulttuurierojen vaikutukset matkailijakäyttäytymiseen.
Sisältö:
- Matkailijakäyttäytyminen
- Asiakasymmärrys
- Asiakaskeskeisyys
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakso 5 op.
Opiskelijan osuus 135 h.
Lisätiedot
MATKAILUPALVELUJEN TUOTTEISTAMISOSAAMINEN. Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisyyden ja asiakkuuksien merkityksen. Opiskelija osaa työskennellä itsenäisesti ja vastuullisesti.
EETTISYYS. Opiskelija ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta.
KANSAINVÄLISYYS. Opiskelija osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään. Opiskelija ymmärtää monikulttuurisuuden merkityksen matkailualalla.