Marketing (3 op)
Toteutuksen tunnus: II10020-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2023 - 31.10.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.01.2024 - 22.03.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Insinöörikoulutus / Bachelor of Engineering, Industrial Management (II)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Degree Programme in Industrial Management
- Opettajat
- Iouri Kotorov
- Vastuuopettaja
- Iouri Kotorov
- Ryhmät
-
IINS23Insinööri (AMK), Industrial Management, päivä, syksy, 2023
- Opintojakso
- II10020
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
After successfully completing the course, you will understand the importance of strategic marketing planning, decision making, and the value of segmentation, differentiation, target marketing, and positioning opportunities that can be addressed with the proper marketing mix. You are able to understand marketing principles in the context of today’s complex global environment.
Sisältö
- Marketing concepts building
- Customer value creation
- Segmentation targeting and positioning identification
- Marketing communication and channeling identification