Siirry suoraan sisältöön

Matkailualan palveluosaaminen (5op)

Toteutuksen tunnus: PR10011-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2022 - 30.09.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
02.11.2022 - 13.12.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Restonomikoulutus (PR)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Mikko Lahti
Vastuuopettaja
Mikko Lahti
Ryhmät
PRAS22
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022
Opintojakso
PR10011

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Ymmärrät, mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä selkeästi.
Tiedät, mikä merkitys palvelun laadulla on yrityksen toiminnassa ja osaat arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opit, miten laadukas palvelukokemus syntyy ja tutustut palvelun laadun ulottuvuuksiin, kriteereihin ja niihin vaikuttaviin tekijöihin.

Sisältö

Asiakaskokemus ei synny sattumalta – sinä voit vaikuttaa siihen. Tällä opintojaksolla tutkit, mistä tekijöistä asiakaskokemus ja palvelun laatu muodostuvat. Saat valmiuksia tarkastella palvelua asiakkaan näkökulmasta ja kehittää sitä tavoitteellisesti. Opit tunnistamaan palvelutilanteiden kehittämiskohteita ja arvioimaan, miten asiakaskokemusta voidaan parantaa. Osaat hyödyntää opittua myös työelämän käytännön tilanteissa.

Aika ja paikka

Opintokerrat:
ke 2.11. 2 x 1, 5 t. Lähi

ti 15.11 klo 14- 17.30 verkko- opetus

ti 13.12. klo 14- 17.30 verkko- opetus

Siirry alkuun