Matkailualan palveluosaaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: PR10011-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2022 - 30.09.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 02.11.2022 - 13.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Restonomikoulutus (PR)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Mikko Lahti
- Ryhmät
-
PRAS22Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, monimuoto, syksy, 2022
- Opintojakso
- PR10011
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Ymmärrät, mistä tekijöistä asiakaskokemus muodostuu ja osaat kuvata sitä selkeästi.
Tiedät, mikä merkitys palvelun laadulla on yrityksen toiminnassa ja osaat arvioida palvelua analyyttisesti ja perustellusti.
Opit, miten laadukas palvelukokemus syntyy ja tutustut palvelun laadun ulottuvuuksiin, kriteereihin ja niihin vaikuttaviin tekijöihin.
Sisältö
Asiakaskokemus ei synny sattumalta – sinä voit vaikuttaa siihen. Tällä opintojaksolla tutkit, mistä tekijöistä asiakaskokemus ja palvelun laatu muodostuvat. Saat valmiuksia tarkastella palvelua asiakkaan näkökulmasta ja kehittää sitä tavoitteellisesti. Opit tunnistamaan palvelutilanteiden kehittämiskohteita ja arvioimaan, miten asiakaskokemusta voidaan parantaa. Osaat hyödyntää opittua myös työelämän käytännön tilanteissa.
Aika ja paikka
Opintokerrat:
ke 2.11. 2 x 1, 5 t. Lähi
ti 15.11 klo 14- 17.30 verkko- opetus
ti 13.12. klo 14- 17.30 verkko- opetus