Sociala kontakter (3 op)
Toteutuksen tunnus: LUT6021-LUA19L1
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.08.2019 - 31.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Palvelualat (MAT)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Opettajat
- Merja Öhman
- Vastuuopettaja
- Merja Öhman
- Ryhmät
-
LUTNS18Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2018
- Opintojakso
- LUT6021
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
Opiskelija kykenee toimimaan matkailun pohjoismaisessa toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.
Sisältö
Asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelu/kokoustilanteet, pohjoismaisten vierailijoiden isännöinti, oman alan työympäristö ja työtehtävät, ammattialan sanasto, liikekirjeenvaihto, pohjoismaiset matkailualan ajankohtaiset ilmiöt, keskeiset pohjoismaiset matkailukohteet, pohjoismainen kulttuuritietous, pohjoismaisten kulttuurien välinen viestintä.
Oppimateriaalit
Timo Jokisalo.Ritva Minni, Flexservice, Svenska för högskolor, Otava 2006
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
kontaktiopetus 30 hryhmätyöskentely 12 hoppimistehtävät 18 hitsenäinen tiedonhankinta 14harviointi ja palaute 6h