Siirry suoraan sisältöön

Sociala kontakter (3 op)

Toteutuksen tunnus: LUT6021-LUA19L1

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Lähiosuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Palvelualat (MAT)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Opettajat
Merja Öhman
Vastuuopettaja
Merja Öhman
Ryhmät
LUTNS18
Restonomi (AMK), matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivä, syksy, 2018
Opintojakso
LUT6021

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija kykenee toimimaan matkailun pohjoismaisessa toimintaympäristössä. Hän ymmärtää kielitaidon olevan oleellinen osa ammattitaitoaan. Opiskelija osaa viestiä suullisesti ja kirjallisesti keskeisissä matkailualan asiakastilanteissa sekä neuvotella kohteliaasti ja asianmukaisesti työelämän tilanteissa. Opiskelija vahvistaa oman ammattialansa sanaston hallintaa.

Sisältö

Asiakaspalvelutilanteet (hotelli, ravintola, matkatoimisto), neuvottelu/kokoustilanteet, pohjoismaisten vierailijoiden isännöinti, oman alan työympäristö ja työtehtävät, ammattialan sanasto, liikekirjeenvaihto, pohjoismaiset matkailualan ajankohtaiset ilmiöt, keskeiset pohjoismaiset matkailukohteet, pohjoismainen kulttuuritietous, pohjoismaisten kulttuurien välinen viestintä.

Oppimateriaalit

Timo Jokisalo.Ritva Minni, Flexservice, Svenska för högskolor, Otava 2006

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

kontaktiopetus 30 hryhmätyöskentely 12 hoppimistehtävät 18 hitsenäinen tiedonhankinta 14harviointi ja palaute 6h

Siirry alkuun