Successful Marketing (5cr)
Code: LTP7107-KEB20V4
General information
- Timing
- 09.03.2020 - 31.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 80
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Open University of Applied Sciences Studies
- Teachers
- Ulla Kärnä
- Course
- LTP7107
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Location and time
Opintojakso toteutetaan virtuaalisena. Oppimista tukeva materiaali on Moodle-oppimisympäristössä.
Materials
Bergström Seija & Leppänen Arja 2011: Yrityksen asiakasmarkkinointi, Edita Helsinki.
Täydentävänä lukemisena: Storbacka Kaj & Lehtinen Jarmo R. 1999: Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla, WSOY Porvoo.
Muu materiaali Moodle-oppimisympäristössä
Teaching methods
Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen yrityksen menestystekijänä, tietää perusasiat markkinointikonseptista, henkilökohtaisesta myyntityöstä ja asiakkuudenhallinnasta sekä osaa soveltaa erityisesti pienyrityksen näkökulmasta keskeisimpiä markkinoinnin oppeja.
Opintojakson keskeinen sisältö: Markkinoinnin merkitys yrityksen menestyksessä, asiakastarpeiden selvittäminen ja henkilökohtainen myyntityö, asiakassuuntautunut toiminta ja sen vaikutukset yrityksen asiakkuuksien syntymiseen, ylläpitämiseen ja kehittämiseen.
Opintojakso suoritetaan laatimalla tehtävänannon mukainen kolmiosainen oppimistehtävä.
Student workload
Opiskelijan työ koostuu oppimistehtävästä, itsenäisestä työskentelystä ja oppimateriaaleihin tutustumisesta. Työmäärä on yhteensä 133h.