Skip to main content

Successful Marketing (5cr)

Code: LTP7107-KEB20V4

General information


Timing
09.03.2020 - 31.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
4 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 80
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Open University of Applied Sciences Studies
Teachers
Ulla Kärnä
Course
LTP7107

Evaluation scale

H-5

Objective

-

Content

-

Location and time

Opintojakso toteutetaan virtuaalisena. Oppimista tukeva materiaali on Moodle-oppimisympäristössä.

Materials

Bergström Seija & Leppänen Arja 2011: Yrityksen asiakasmarkkinointi, Edita Helsinki.
Täydentävänä lukemisena: Storbacka Kaj & Lehtinen Jarmo R. 1999: Asiakkuuden ehdoilla vai asiakkaiden armoilla, WSOY Porvoo.
Muu materiaali Moodle-oppimisympäristössä

Teaching methods

Opintojakson tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää markkinoinnin merkityksen yrityksen menestystekijänä, tietää perusasiat markkinointikonseptista, henkilökohtaisesta myyntityöstä ja asiakkuudenhallinnasta sekä osaa soveltaa erityisesti pienyrityksen näkökulmasta keskeisimpiä markkinoinnin oppeja.
Opintojakson keskeinen sisältö: Markkinoinnin merkitys yrityksen menestyksessä, asiakastarpeiden selvittäminen ja henkilökohtainen myyntityö, asiakassuuntautunut toiminta ja sen vaikutukset yrityksen asiakkuuksien syntymiseen, ylläpitämiseen ja kehittämiseen.
Opintojakso suoritetaan laatimalla tehtävänannon mukainen kolmiosainen oppimistehtävä.

Student workload

Opiskelijan työ koostuu oppimistehtävästä, itsenäisestä työskentelystä ja oppimateriaaleihin tutustumisesta. Työmäärä on yhteensä 133h.

Go back to top of page