Marketing Law (4 cr)
Code: LTP7047-KEA19L3
General information
- Timing
- 14.10.2019 - 13.12.2019
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Local portion
- 4 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
Evaluation scale
H-5
Objective
-
Content
-
Materials
Kurssikirjallisuus - tarkasta saatavuus klikkaamalla kirjan nimeä:Enkovaara, Anna-Liisa: Rohto - tutkittua tietoa luontaistuotteista 2012.Hakkarainen, Pekka: Tupakka: nautinnosta ongelmaksi 2000.Hollo, Erkki: Elintarvikeoikeus: johdatus elintarvikesääntelyn perusteisiin 2008.Innanen, Antti: Brändin suoja 2014.Korpi, Teemu: Älä keskeytä mua! Markkinointi sosiaalisessa mediassa 2010.Lähteenmäki-Uutela, Anu: Elintarviketurvallisuus 2007.Nyblin, Klaus: Lääkelainsäädännön käsikirja 2018.Oesch, Rainer: Mallioikeus: muotoilun suoja 2005.Paloranta, Paula: Markkinoinnin etiikka käytännössä 2014.Paloranta, Paula: Markkinointioikeus käytännössä 2008.Peltonen, Matti: Alkoholin vuosisata - Suomalaisten alkoholiolojen käänteet 2006.Pesonen, Pirkko: Viestinnän lait 2017.Rehbinder, Maria: Muotoilun suoja 2018.Saine, Marianne: Kuluttajamarkkinoinnin opas : lakipykälät käytännössä 2008.Salmenkivi, Sami: Yhteisöllinen media ja muuttuva markkinointi 2009.Tchernych, Tarja: Mainostajan tekijänoikeusopas 2009.Tuominen, Markku: Mainostajan tavaramerkkiopas 2013.
Student workload
Luennot ja harjoitukset 32hItsenäistä työskentelyä 76hYhteensä 108h