Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTL6009-LTA19L1

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 90
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Daniel Bågeberg
Vastuuopettaja
Ulla Kärnä
Ryhmät
LTLNS19
Tradenomi (AMK), liiketalous, päivä, syksy, 2019
Opintojakso
LTL6009

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opiskelija ymmärtää asiakaslähtöisen ja kokonaisvaltaisen markkinoinnin merkityksen liiketoiminnassa. Hän hallitsee markkinoinnin peruskäsitteet ja osaa hyödyntää niitä. Hän ymmärtää kuluttajakäyttäytymisen ja segmentoinnin merkityksen liiketoiminnan suunnittelussa ja toteutuksessa.

Sisältö

Markkinoinnin ajattelutavat 4P, 4C ja 7P. Kuluttajakäyttäytymisen käsitteistö. Segmentointi. Asiakassuhdemarkkinointi.

Oppimateriaalit

Bergström & Leppänen. 2011 tai uudempi. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Edita.Oheislukemisena: Kotler & Armstrong. 2001 tai uudempi. Principles of Marketing, Prentice Hall.Asiantuntijaluennot ja muu oheismateriaali.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Yhteensä noin 133 h opiskelijan työtä. Lähiopiskelu luennot 30 h, harjoitukset 10h, itsenäinen työskentely 42 h, kirjallisuuteen/oppimateriaaliin perehtyminen 51 h.

Siirry alkuun