Digital Marketing (4 op)
Toteutuksen tunnus: LB10032-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2023 - 31.10.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 12.01.2024 - 15.03.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- International Business (BB)
- Toimipiste
- Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 25 - 35
- Koulutus
- Degree Programme in International Business
- Opettajat
- Varpumaria Jeskanen
- Vastuuopettaja
- Varpumaria Jeskanen
- Ryhmät
-
LBNS22Tradenomi (BBA), International Business, syksy, 2022
- Opintojakso
- LB10032
Arviointiasteikko
H-5
Tavoitteet
During the course you familiarise with different social media channels and Google in marketing perspective. You can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals. You learn the main tools and marketing channels (eg. Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, Google and SEO) and you are able to apply them in implementing digital marketing activities. This course is a continuation for the course of Customer insight and Customer Experience (3 cr) in this same module.
Sisältö
- Search engine optimisation and marketing (Google, GoogleAd, SEO)
- Marketing in social media (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, etc.)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytics and continuous improvement
- Planning a digital marketing campaign and measuring the results
Aika ja paikka
Lectures and workshops + intensive week (week 11)