Siirry suoraan sisältöön

Digital Marketing (4 op)

Toteutuksen tunnus: LB10032-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.10.2023 - 31.10.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
12.01.2024 - 15.03.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
4 op
Lähiosuus
4 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
International Business (BB)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
englanti
Paikat
25 - 35
Koulutus
Degree Programme in International Business
Opettajat
Varpumaria Jeskanen
Vastuuopettaja
Varpumaria Jeskanen
Ryhmät
LBNS22
Tradenomi (BBA), International Business, syksy, 2022
Opintojakso
LB10032

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

During the course you familiarise with different social media channels and Google in marketing perspective. You can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals. You learn the main tools and marketing channels (eg. Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, Google and SEO) and you are able to apply them in implementing digital marketing activities. This course is a continuation for the course of Customer insight and Customer Experience (3 cr) in this same module.

Sisältö

- Search engine optimisation and marketing (Google, GoogleAd, SEO)
- Marketing in social media (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, etc.)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytics and continuous improvement
- Planning a digital marketing campaign and measuring the results

Aika ja paikka

Lectures and workshops + intensive week (week 11)

Siirry alkuun