Social Media Marketing Campaign (1 cr)
Code: DT10076-3002
General information
- Enrollment
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 24.10.2022 - 27.11.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Information Technology
Evaluation scale
Approved/Rejected
Content
Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Location and time
Itsenäisesti suoritettavat verkko-opinnot Moodle-oppimisympäristössä.
Teaching methods
Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?
Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Further information
Aikaisempi osaaminen Opiskelun edellytyksenä on, että hallitset yleisimpien sosiaalisten median kanavien perusteet ja markkinoinnin peruskäsitteet. Tähän liittyen suositellaan avoimen amk:n opintoja Instagram – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op sekä Youtube – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op opintojaksojen suorittamista.