Markkinointikampanjan toteutus sosiaalisen median avulla (1 op)
Toteutuksen tunnus: DT10076-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.10.2022 - 27.11.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 15 - 50
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Sisältö
Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Aika ja paikka
Itsenäisesti suoritettavat verkko-opinnot Moodle-oppimisympäristössä.
Opetusmenetelmät
Minkälaisia vaiheita markkinointikampanjan toteuttamiseen kuuluu?
Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointikampanjassa?
Miten markkinointiviestinnän sisältöjä suunnitellaan markkinointikampanjan tueksi?
Opinnot toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, jotka opiskelija voi suorittaa itsenäisesti oman aikataulunsa mukaan. Opinnot sisältävät itsenäistä materiaaliin perehtymistä verkko-oppimisympäristössä ja itsenäistä tehtävien tekemistä.
Opiskelija laatii kurssin aikana sellaisen markkinointikampanjan, joka olisi mahdollista toteuttaa käytännössä. Kampanjassa huomioidaan tehtävät, roolitus, aikataulut ja edistymisen seuranta.
Lisätiedot
Aikaisempi osaaminen Opiskelun edellytyksenä on, että hallitset yleisimpien sosiaalisten median kanavien perusteet ja markkinoinnin peruskäsitteet. Tähän liittyen suositellaan avoimen amk:n opintoja Instagram – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op sekä Youtube – käyttöönotto ja julkaiseminen 1 op opintojaksojen suorittamista.