Marketing Planning (5 cr)
Code: LTL6028-3004
General information
- Enrollment
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.08.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Teachers
- Olli Hatakka
- Teacher in charge
- Olli Hatakka
- Groups
-
LLAS21BBA, Business Economics, Blended learning, Fall, 2021
- Course
- LTL6028
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakson alkupäässä lähinnä luentoja, loppupäässä luentoja ja aktiivista omaehtoista työskentelyä ja päätteeksi toteutetun markkinointisuunnitelman esittely muille osallistujille
Objective
-
Content
-
Location and time
Syyslukukausi, Karelia-ammattikorkeakoulu, Wärtsilä-kampus
Materials
Luennot, harjoitukset (jaettava oppimateriaali), sekä mahdollinen muu sähköinen materiaali ja kirjallisuus.
Teaching methods
Opiskelija tuntee markkinoinnin suunnittelun eri vaiheet. Opiskelija osaa laatia palvelun, tuotteen tai tapahtuman markkinointisuunnitelman.
Opiskelija ymmärtää ja osaa hyödyntää seuraavia:
- Markkinoinnin suunnittelun asema yrityksen suunnitteluprosessissa.
- Markkinoinnin suunnitteluprosessin keskeiset periaatteet.
- Markkinointisuunnitelman laatiminen ja siihen liittyvät keskeiset periaatteet.
- Markkinoinnin peruskilpailukeinojen ja markkinoinnin suunnittelun välinen yhteys.
Luennot (erillinen ohjelma lähipäivistä) ja omaehtoinen pienryhmätyöskentely. Ei tenttiä.
Employer connections
Sisältää työelämäyhteistyötä (markkinointisuunnitelman laadinta toimivalle yritykselle / tms. organisaatiolle).
Exam schedules
Opintojaksosta ei järjestetä tenttiä, mutta opintojakson aikana toteutetaan ja esitetään laaja markkinointisuunnitelma (pienryhmätyönä). Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5
International connections
Voi sisältää KV-yhteyksiä.
Completion alternatives
AHOT-menettely (sovitaan tapauskohtaisesti vastuuopettajan kanssa).
Student workload
Opiskelijalta edellytetään osallistumista luennoille ja muuhun lähiopetukseen, sekä erityisesti monimuotototeutuksessa omaehtoiseen markkinointisuunnitelman suunnitteluun, laadintaan ja esittämiseen.
Ajankäyttö ja kuormitus kohtuullisia.