Marketing Planning (5 cr)
Code: LTL6028-3003
General information
- Enrollment
- 01.04.2022 - 30.04.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 29.08.2022 - 31.12.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
- Campus
- Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 90
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Economics
- Teachers
- Olli Hatakka
- Teacher in charge
- Olli Hatakka
- Groups
-
LLNS21BBA, Business Economics, Full-time studies, Fall, 2021
- Course
- LTL6028
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
Opintojakson alkupäässä lähinnä luentoja, loppupäässä luentoja ja harjoitusryhmätapaamisia.
Objective
-
Content
-
Location and time
Syyslukukausi, Karelia-ammattikorkeakoulu, Wärtsilä-kampus
Materials
Luennot, harjoitukset (jaettava oppimateriaali), sekä mahdollinen muu sähköinen materiaali ja kirjallisuus.
Teaching methods
Opiskelija tuntee markkinoinnin suunnittelun eri vaiheet. Opiskelija osaa laatia palvelun, tuotteen tai tapahtuman markkinointisuunnitelman.
Opiskelija ymmärtää ja osaa hyödyntää seuraavia:
- Markkinoinnin suunnittelun asema yrityksen suunnitteluprosessissa.
- Markkinoinnin suunnitteluprosessin keskeiset periaatteet.
- Markkinointisuunnitelman laatiminen ja siihen liittyvät keskeiset periaatteet.
- Markkinoinnin peruskilpailukeinojen ja markkinoinnin suunnittelun välinen yhteys.
Luennot ja harjoitukset ja omaehtoinen pienryhmätyöskentely. Ei tenttiä.
Employer connections
Sisältää työelämäyhteistyötä (markkinointisuunnitelman laadinta toimivalle yritykselle / tms. organisaatiolle).
Exam schedules
Opintojaksolsta ei järjestetä tenttiä, mutta opintojakson aikana toteutetaan ja esitetään laaja markkinointisuunnitelma (pienryhmätyönä). Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5
International connections
Voi sisältää KV-yhteyksiä.
Completion alternatives
AHOT-menettely (sovitaan tapauskohtaisesti vastuuopettajan kanssa).
Student workload
Opiskelijalta edellytetään osallistumista luennoille ja muuhun lähiopetukseen, sekä omaehtoiseen markkinointisuunnitelman suunnitteluun, laadintaan ja esittämiseen.
Ajankäyttö ja kuormitus kohtuullisia.