Skip to main content

Marketing Planning (5 cr)

Code: LTL6028-3003

General information


Enrollment
01.04.2022 - 30.04.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
29.08.2022 - 31.12.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 90
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Olli Hatakka
Teacher in charge
Olli Hatakka
Groups
LLNS21
BBA, Business Economics, Full-time studies, Fall, 2021
Course
LTL6028

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opintojakson alkupäässä lähinnä luentoja, loppupäässä luentoja ja harjoitusryhmätapaamisia.

Objective

-

Content

-

Location and time

Syyslukukausi, Karelia-ammattikorkeakoulu, Wärtsilä-kampus

Materials

Luennot, harjoitukset (jaettava oppimateriaali), sekä mahdollinen muu sähköinen materiaali ja kirjallisuus.

Teaching methods

Opiskelija tuntee markkinoinnin suunnittelun eri vaiheet. Opiskelija osaa laatia palvelun, tuotteen tai tapahtuman markkinointisuunnitelman.

Opiskelija ymmärtää ja osaa hyödyntää seuraavia:
- Markkinoinnin suunnittelun asema yrityksen suunnitteluprosessissa.
- Markkinoinnin suunnitteluprosessin keskeiset periaatteet.
- Markkinointisuunnitelman laatiminen ja siihen liittyvät keskeiset periaatteet.
- Markkinoinnin peruskilpailukeinojen ja markkinoinnin suunnittelun välinen yhteys.

Luennot ja harjoitukset ja omaehtoinen pienryhmätyöskentely. Ei tenttiä.

Employer connections

Sisältää työelämäyhteistyötä (markkinointisuunnitelman laadinta toimivalle yritykselle / tms. organisaatiolle).

Exam schedules

Opintojaksolsta ei järjestetä tenttiä, mutta opintojakson aikana toteutetaan ja esitetään laaja markkinointisuunnitelma (pienryhmätyönä). Markkinointisuunnitelma arvioidaan asteikolla 0-5

International connections

Voi sisältää KV-yhteyksiä.

Completion alternatives

AHOT-menettely (sovitaan tapauskohtaisesti vastuuopettajan kanssa).

Student workload

Opiskelijalta edellytetään osallistumista luennoille ja muuhun lähiopetukseen, sekä omaehtoiseen markkinointisuunnitelman suunnitteluun, laadintaan ja esittämiseen.
Ajankäyttö ja kuormitus kohtuullisia.

Go back to top of page