Marketing project (20 cr)
Code: PYP7109-3004
General information
- Enrollment
- 01.01.2022 - 31.12.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.01.2022 - 31.12.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 3 - 20
- Local portion
- 20 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Y-akatemia (YAO)
- Campus
- Tikkarinne Campus Tikkarinne 9
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Business Academy
- Teachers
- Eveliina Kononen
- Martha Balerina
- Daniel Bågeberg
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
- Teacher in charge
- Harri Mielonen
- Course
- PYP7109
Evaluation scale
Approved/Rejected
Objective
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.
Content
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.
Teaching methods
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.