Skip to main content

Marketing projectLaajuus (3 - 20 cr)

Course unit code: PYP7109

General information


Credits
3 - 20 cr
Teaching language
Finnish
Responsible person
Harri Mielonen, Vastuuopettaja

Objective

Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.

Content

Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.

Go back to top of page