Markkinointiprojekti (20 op)
Toteutuksen tunnus: PYP7109-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.10.2020 - 31.10.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.01.2021 - 31.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 - 20
- Lähiosuus
- 20 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Y-akatemia (YAO)
- Toimipiste
- Tikkarinne-kampus Tikkarinne 9 (TIK)
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Eveliina Kononen
- Daniel Bågeberg
- Martha Balerina
- Harri Mielonen
- Kirsi Varis
- Riikka Räsänen
- Mikko Lahti
- Vastuuopettaja
- Harri Mielonen
- Opintojakso
- PYP7109
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.
Sisältö
Opiskelija hankkii tietoa opintojakson teemasta ja toimii teeman mukaisissa rooleissa käytännön projekteissa.
Opetusmenetelmät
Opiskelija osaa tehdä myyntiä tukevaa markkinointia ja ymmärtää markkinoinnin merkityksen osana myyntiprosessia. Opiskelija osaa mitata markkinoinnin vaikuttavuutta erilaisilla mittareilla. Opiskelija osaa kehittää yrityksen brändiä markkinoinnin keinoin ja osaa hyödyntää toiminnassaan uusia tapoja markkinoida sekä ymmärtää sosiaalisen median osana yrityksen markkinointi strategiaa. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa organisaation markkinointia kokonaisuutena. Opiskelija osaa soveltaa osaamistaan käytäntöön sekä hankkii tiimille projekteja.