Skip to main content

Digital Marketing Channels in B2C and B2B Commerce (5 cr)

Code: LTP7226-3002

General information


Enrollment
01.04.2021 - 30.09.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
18.10.2021 - 18.12.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Campus
Wärtsilä Campus Karjalankatu 3
Teaching languages
Finnish
Seats
10 - 20
Degree programmes
Degree Programme in Business Economics
Teachers
Lotta Lilja
Teacher in charge
Lotta Lilja
Course
LTP7226

Evaluation scale

H-5

Objective

Student is familiar with defferent Social Media channels and Google in marketing perspective. Student can set goals to marketing campaigns and choose right channels to achieve the goals.

Accomplishment methods

Opintojaksolla suunnitellaan ja toteutetaan digitaalinen markkinontikampanja sekä analysoidaan sen tulokset. Opintojakso suoritetaan ryhmätyönä.

Content

- Digitaalisen markkinointikampanjan suunnittelu
- Hakukonemarkkinointi (Google, SEO, GoogleAd)
- Markkinointi sosiaalisessa mediassa (Facebook, LinkedIn, Instagram, Tiktok, Youtube, muut?)
- Social selling
- Inbound + Outbound = Smartbound
- Analytiikka

Location and time

Verkkototeutus: Verkkotapaamisia ja itsenäistä opiskelua
Verkkoluennot Collaboratessa tiistaisin klo 16.15-17.45.

Teaching methods

Opiskelija tuntee sosiaalisten medioiden ja Googlen mahdollisuudet markkinoinnin näkökulmasta.

Opiskelija osaa asettaa kampanjalleen tavoitteet ja valita kanavat tavoitteiden mukaisesti.

Opiskelija osaa toteuttaa markkinointikampanjan valituissa kanavissa

Student workload

5 op vastaa n 133 h opiskelijan työtä.

Qualifications

Lähtötasovaatimuksena Digimarkkinoinnin perusteet -opintojakso Karelia AMK:ssa tai vastaavat tiedot.

Go back to top of page