Siirry suoraan sisältöön

Markkinointitutkimus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LTP7046-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.04.2021 - 30.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
25.08.2021 - 17.10.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Tradenomikoulutus / Liiketalous (LL)
Toimipiste
Wärtsilä-kampus Karjalankatu 3 (WÄR)
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Kim Wrange
Vastuuopettaja
Kim Wrange
Ryhmät
LTLAS19
Tradenomi (AMK), liiketalous, monimuoto, syksy, 2019
Opintojakso
LTP7046

Arviointiasteikko

H-5

Sisällön jaksotus

Erillisen toteutussuunnitelman mukaan, joka jaetaan opintojakson alussa.

Tavoitteet

Opiskelijat ymmärtävät markkinointitutkimuksen merkityksen uuden liikeidean, tuotteen tai palvelun lanseerauksessa sekä olemassa olevien markkinoiden, tuotteiden, palveluiden ja asiakkuuksien tutkimisessa. Opiskelijat osaavat suunnitella ja suorittaa markkinointitutkimuksen annetun lähtötilanteen pohjalta sekä analysoida ja tehdä johtopäätöksiä saatujen tutkimustulosten perusteella. Opiskelijat osaavat ostaa ja tulkita valmiita markkinointitutkimuksia silloin kun tutkimuksen tekeminen omin voimin ei ole perusteltua.

Sisältö

Markkinointitutkimus yrityksen ja liikkeenjohdon työkaluna, tutkimuksen tekemisen perusteet, määrälliset ja laadulliset markkinointitutkimusmenetelmät, tutkimusaineiston hankkiminen, aineiston esittäminen, aineiston analysointi ja johtopäätösten teko.

Aika ja paikka

Syksyn 1. jaksp. Karelia-amk Wärtsilä kampus.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Opetusmenetelmät

Luennot, harjoitukset ja tentit.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

5 op = 133h. Luennot, harjoitukset ja tentit.

Siirry alkuun